را از بوی دل انگیز عشق عطرآگین کردی
میخواهم تا ابد در کنارم باشی و بدانی نبض من
بعد از عشق به خدا برای تو میتپد
اولین سالگرد پیوندمان
و اولین سالگرد نامزدیمان را...بر لبانت بوسه میزنم
.
.
. 
نوشته شده در یکشنبه سوم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 19:12 توسط تارا| |
کسی نیاد...ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161