آخه بدجوری سخته و اذیت میشه آدم، اما وقتی میرسه اون جا حتی فقط همون اثر یک آبی روی اون حرارت زیاده. مثلا ۱۰۰ درجه آتیش، یک سطل آب ریخته بشه روت میدونی تو اون حرارت یک حس خوبه. انتظار...
کسی نیاد...ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162