نمی شود او را خواست...
نمی شود او را داشت...
فقط...
میشود سخت در حسرت , اغوشش سوخت. !♥
ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: پنجشنبه 29 آذر 1397 ساعت: 21:02