خودت باید بمونی
نمیگم بمون
خودت باید بخوای
فقط میگم دوستم داشته باش
و این یعنی
نرفتن خواستن و ماندن
که امیدوارم داشته باشی.
ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 7:55